Thursday, September 23, 2010

Posted by ct aini at 10:44 AM
Reactions: 
4 comments Links to this post

sorry the word i can say,,,busy and not have time for u,it's  my fault 
again sorry awak:(i'm not good for you but i'll try to be the best i can
hopefully i will realise it not for this time but for my whole life 
believe in me...no matter busy i am u are the one i think
no matter u far from me i still think of u..and still u
i know sorry is simple words but it's the words from bottom of my heart
seriously..SORRY

Saturday, September 18, 2010

*kami dan bowling*

Posted by ct aini at 11:16 PM
Reactions: 
2 comments Links to this post

KAMI

 

three of us who's gonna be winner???

lupa nak knlkan..
kiri: the only adik fidus (die pnya idea gedik men bowling time raya)
tgah::the only kkk along (cari bola yg pling berat konon)
kanan::si gemok nak men bowling

ni sume angkara adik org yg nak sgt men bowling
so dia kna ar men peranan g pow big bos
we'all pengikut setia je
asal dapt men lgipon bdak ni manja lebih cnfirm bleh
mcm yg dijangka
BIG BOS taja
sape????????


..my lovely mama..
tp mak org xmen ar..tgk anak2 je

last skali yg menang of coz la owner rancngn bowling ni..
yg penting along still cari bola yg sesuwai smpai akhir 2 game tuh :)
bila la nak jmpa
org len dah menang la along..hahahaha

ps/kalo nak pow BIG BOSS suh bdak kicik pow


kita~~

Posted by ct aini at 9:42 AM
Reactions: 
0 comments Links to this post


1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.





26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.


p/s::ni cut n paste org punya..org ske baca...

p/s :miss u

Posted by ct aini at 6:06 AM
Reactions: 
0 comments Links to this post

ps://I miss you I really do !

 I miss everything about us,from the first day we met,from the day you proposed,from the day you hold my hand for the first time,from the day we had our first meal together,from the day we face separations,from the day we laughed together the day we enjoy together ,the day u smile to me,the day u make me cry, ,you know i miss you.

 

Okay I might sound a little emo now,but no,I'm smiling all the way flashing back all the times we had together.

because i really miss u

 

See you soon!

 

 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea