Tuesday, December 13, 2011

lagi lagi rosak

Posted by ct aini at 12:50 AM
ni encik purple:)*nak tulisan purple bru de semangat*
riwayat hidup bulan dari bulan 5 smpai 2 minggu lepas
xsmpai setawun die men lip lap..lip lap
harus x bersedih lagi


lepas laptop dulu mak bod (mother board) rosak ak kena wat muka simpati mintak yg baru
huh~ ada yg simpati bagi encik purple tp
salah ak lagi 
dulu nini skang encik purple
salahnya apa xtawu lagi



sajak lagi
lappy saya masuk hospital lagi
saya sedih lagi
mungkin 3 minggu lagi abg kedai YCT tu cakap
kenapa rosak lagi???
saya xpandai jaga lagi
saya men lapp banyak sgt lagi
saya men lempar anjing lagi
rasenya saya kena mintak sedekah lagi
mintak sedekah lappy lagi


*rindu tgk sedara2 encik purple*

*cool sgt encik purple..miss u alot*

*encik purple ,,saya minat awk*


* nini yang dulu..xleh nak watpe dah*

 p/s:gambar ni dipotong tampal dari google..tq pakcik google:)

0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea