Tuesday, November 30, 2010

♥ eNdIng AsMara ♥

Posted by ct aini at 9:22 AM

Asmara vs Aini
/(,")♥(".)\
  ./♥\../█\ ♥
_||_♥_||_


entry malam ni sebab aku tgk ending cite asmara malam ni
 Tak expect langsung drama Asmara final episode malam ni. Paling emosi aku malam ni lagi-lagi part Zalia mati. Sikit nak menyumpah je tadi smpai tawu idup balik die.ada ke patut ending dia camtu je..xbek la tpu asmara (masih emo) heheehe..ok..trima la jgk amanah terakhhir die yang suh melati jaga tuh...sweet sgt..
t aku plak wat amanh gitu..ayah dia pon satu hal..haish...geram2.
ari ni plak blik tv pon penuh mgkin menanti epsod last ni but hampa..kan??kan??
 kali ni aku aku emo pasal ending tergantung and of koz bagi siapa penonton setia tv3 mesti tahu asal ending drama dia je gantung. Kan? kan? okay maybe ada season 2 plak pasni kot,,ada aura dah ni

which one ending part 2 nnt??



plis la suka ending die yang ak ase2 mungkin la jgk..
ok ni prediction sendiri dalam cerita Asmara 2 tu nanti.
1.
mgkin t zalia tu idup blik cam dulu..cun=cantik meletop (tua sket)
asmara pon dah bahagia ngn melati tuh..so zahlia ni cam merana ar gak..
asmara yang still ensem tuh nak kena pilih la plak 2 2 dia cinta..2 2 cantik...ha..suspen an..??

2.
time nak kawen t zahlia tuh sht la..nak jmpa sgt si asmara n 
jeng,.jeng tgh kawen kot..majlis tu berantakan la ..penuh drama an..ske2..
mgkin bnyak yang terkjut sakan..

3.
btw aku dah lupa kewujudan adam dari mula2 entry ni...
ok...mugkin t zahlia tetibe datang nak anak die sebab time tuh asmara ngn melati dah hepy together kot..
pe yg suprise???kewujudan n cara zahlia dtg dlam hdup dorg???boleh x?

**ni sume adalah cerita rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan mana-mana pihak tpi mungkin ada sangkut paut dengan heykal hanafiah ..kenal ke??sutradara cte tu la.n si sharifah abu salem tuh..idea ni..penting tuk die baca,,gpon karya die mmg dah gempak dan dramatik..apply la kat cte ni:)
semakin konflik lagi best but plis no more drama lanjut cam cte indon tu ek..xde peminat!! 
over kot aku tuk entry ni..fine..stop dah


p/s::tggu la ASMARA 2

0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea