Tuesday, November 9, 2010

lagu AwaK

Posted by ct aini at 7:44 AM

OH JUWITA!!
Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini
Duhai Juwita
Masihkah hancur hatimu
Setelah patah ditinggalkan kekasihmu
Agar aku yang akan selalu temani mengusap tangismu
Chorus


Akulah lelaki yang bisa mencintamu

Hingga nanti aku akan mati

Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini




Duhai Juwita sungguh aku tak mengerti

Tak pernah engkau mencuba untuk fahami

Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini


Tak akan ada lagi

Lelaki yang bisa

Mencintamu seperti ku
SINCERE:NUBHAN        

Sgt suke lagu ini sejak semalam..
awk..tq
i ske dgr sore u la with this song..
awk la lelaki itu kan..:)

  /(,")♥(".)\
 ./♥\../█\ 
   _||_♥_||_ 
 awk n saya


0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea