Monday, May 9, 2011

Hantaran adalah DSLR

Posted by ct aini at 9:20 AM

 cari brang tersembunyi

idea ini muncul sebab teringat die dan tgk gubahan ini ++bkan yg atas ni
logik atau tidak???
Nak DSLR plak tuh..dah la skali ngn lens segala bagai beriban2
ok..xpe cop duit kat umah kot:)
start ada duit sehari seposen simpan...InsyaAllah x smpat jggut ckup

saya baru kenal DSLR
mana tidaknya "kengkawan canggih" bwak sket punye gedabak 
ke hulu ke hilir
pe kebendenye menatang tuh???

cun sgt gmbo 
start pgang best siot..
mau curi je sesapa ada DSLR,,nak snap2 pictre gak
siot teruja tgk hasil2nye..sehingga menyebabkan saya selalu stalker blog2 yg ada dslr n model dorg yg cun,,,(model xpntg*)scenery yg cntik
skill photografer yg gila mantap..teruja2...saya juga nak kemahiran itu
duit turunlah dari lngit bgi saya 1 : (jwpn dibwah)


pesanan: hanya nak nikon kata die:)
tp saya dah lupe pe ke modelnye..pe lgi ntah~~sya mmg pelupa
saya nak tggu die blik sbb nak pgi jejalan tgk gmbo2 n snap 2gether2...
simpan duit nak wat camera ini jadi hantaran...
impian ini pasti!!!



*penting jgk..klo xde xcntik,,tp hri ni pokus kt DSLR:)

0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea