Monday, May 23, 2011

saya nak kurus la!!!

Posted by ct aini at 9:11 PM
Reactions: 
kenapa en3 ni yang kuar..
sebabnye aku tengah makan dengan lahap kat bilik _ _ _....
bohsan duk sorg so makan je la kejenya
ak teringat nak kurus..ha,,wujudla en3 ni

~~perbezaan~~

nak tnya dulu???sape kurus???
hanya yang gemok je baca (demand)
tiap2 hari pk pasal berat badan..of kos la kan..
kalo makin menurun takpe jgk ni makin menaik je..OMG
memang xsedar diri la...camon la..KURUS,,KURUS
going back to normal u la doraemon,,najla kata~

, sampai bila nak macam ni ... wahhhhhaaa~~
tengok perut , makin hari makin jdi spare tayer dah... 
Kang bila orang tanya "pregnant" ke , marah pulak kang...cop..saya xmengandung ok!!
tengok sume orang sebenarnya sama..lahir kecik jgk 
tapi bila besaq..aigoo~~besaq jgk la
kalo dulu baju saiz M skarang dah masuk ke L...salah sape???

xnak jadi macam ni:(

ayat normal kalo org kata gemok
" tak apa la aku gemuk , yang penting sihat" . 
Aku salah seorang jgk la...dalam hati..ko diam..hahaha
bila aku dah meningkat dewasa dan makin comel ni rasa cam nak jadik cam dulu
mane x nye dulu berat 44 maintain sokmo...skarang dah asik 60++++ lagi
mau xberat...sape nak angkat...:(

cik abg saya selalu buat ayat ngek die la...
xpe gemok ke x tetap sayang
konfius ,,LELAKI kan
bila cinta bagai nak rak kata,,klo nanti pe agaknye die kata?????
macam2 dah dengar pasal lelaki yang ada gf gemok~~
tp saya dengan yakin cik abg saya ok kot,,sebab die tecik je

~~matlamat baru..lagi 3 bulan cuti kurus dalam 10 kilo..wahaa~~
impian besar bagai

2 comments:

nadhirah said...

hihi..sy pn nk kurus....

ct aini said...

hahahah~~
xdapat ar wei..makin chubby kot

Post a Comment

 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea