Monday, May 23, 2011

ini macam hari terakhir saya:(

Posted by ct aini at 5:45 AM
korang pernah kemalangan x???????
dah 2 minggu pendam,,sumpah nak lupa sume tuh
mungkin Allah bagi masa untuk perbetul semua kesalahan
semua family ak xtawu ni..hope2 klo bca pon xmarah la:)
sebab aku takut nak bgitahu
aku akan ingat hari ini 11 May 2011
waktu kejadian tu kul 9.50 malam camtu la jgk...
kat kawasan kota malim prima,,kat tg malim la yang pastinya...
org tanjung malim konfirm tawu
selamatla dah malam tpi selalunya ada lori besar2 lalu...
klo la ada lori besar follow~~OMG

konon ni la macam keadaan die..tp ubah keadaan jadi malam..
sebab ak terlampau gabra telefon xtaw katne.,nak tgkap gmbo pon xingt da

pernah rasa tak ini hari terakhir korang??
aku pernah
sebabnya kemalangan tuh sememangnya akan meragut nyawa orang
kalo tengok kondisi kereta memang xnampak macam kenderaan dah
memang aku bersyukur sangat dapat tengok dunia ni...
and the person yang ak gtawu just abg saya..
trus dari mukah die call even aku pon tawu line xbrapa jelas kan...
10 minit baru dengar sore,,,saya rindu suara tuh...huhu
lepas die dah bebel segala...apa bleh wat dah jadik pon

syikin..sowi sgat
sorry,,sorry,,,
tu je dapat cakap kat syikin
aini xsengaja,,kalo tawu nak jadi camtu aini xbawak syikin,,aini g sorg pon xpe,,


tgok la kecederaan die
serius...huhu


perasaan..
hanya Allah yang tawu,,
ya ALLAH kalo ini hari terakhir aku tolong bagi aku mintak maaf ngan mak abah aku
ya ALLAH selamatkan la syikin tp ak terima
ya ALLAH aku belum cukup bekalan nak jumpa Kau 
ya ALLAH jaga keluarga aku
ya Allah bagi lah program aku berjalan
( mungkin ada kata aku gila pk program tp ni aku yang nak buat)

aku xsempat jumpa abang2 yang tolong aku tu sebab terlalu gabra 
tq tuk abg-abg proton yang tolong
tq abag baju putih yang tolong tuh,,tenangkan sya time tuh...waha
tq tuk tow trak yang sampai dalam masa 1 minit
tq tuk en anuar (pengetua kolej za'ba)
en wan (felo blok E)
JMK2 kolej zaba (ni salah saya bukan k.blok saya atau sesiapa)
kawan-kawan yang pelok2 saya
budak2 program baktisiswa
kawan yang sangt  rapat dan saya sayang 'awak la'





3 comments:

Niena Farrah-Hana said...

thx god!aini,nxt time careful..

Mr. Asada said...

syikin masuk hospital ke? drive kereta siapa? *dah macam polis lak*

apa pun, next time kena lebih hati2. cedera kat bibir tu macam ulser lak. ;P

ct aini said...

niena:yup..thnks u

asada:)encik polis
xmsuk..ktorg selamat..caye la,,,hehe
ckin just pecah bibir je,,aigoo~~
hope xde lagi next time yang camtu...

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea