Tuesday, May 3, 2011

terbang suda

Posted by ct aini at 2:17 AM



Die dah fly
for the 5th time anta die g aiport nak blik sibu ( umah die kan )
and for the 5th time jgk la lcct banjir
xbleh blah la
jiwa xtntu harah..blik je kot smpai camtu aini...
worst thing about him adalah
"SAYA XDAPAT JUMPA DIE 4 BULAN"
starting from today 7am..(flight die kul 7)
tp kul  6 dah msuk..tp flight delay setengah jam
hhahahah~

dah pandai ketawa sebab dapt mesej die kata dah sampai sibu la sayang:)
then dah otw blik mukah ni..take care ok b:>
and me do know when nak ronggeng2 lagi
sebelum tu dh g pusing masjid jamek
tujuan: shopping tuk mak die
mau berdozen2 punye tempahan,,sket g jadik mat bangla jual kain..(bukan menghina:))
pastu saya tengaok cte " SERU"
takut tp xde feel sebab kengkan die nak blik within 12 hours and saya pening
silalah percaya pening saya bukan memain...
saya betol2 pening sampai mcm nak pengsan kot
semua sebab PANAS+AIR HUJAN+PENAT
~sume dah jalan~

starting today nak countdown for the day die nak blik cni...


~miss u damn~

0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea