Wednesday, March 2, 2011

cucur bawang & kopi 'o'

Posted by ct aini at 10:51 PM

"esok aku perlu luahkan padanya yang aku memang betul-betul cintakannya,
walaupun cinta aku ditolak,aku kecewa dengan bergaya
dan bukannya loser bak kata fauzan pagi tadi
kenapakah isteriku perlu menjadi kekasihmu nizam?~iskandar~

andai bisa kau aku miliki,akan aku laksanakan kau bagai bulan.
akan ku nanti setiap hari
akan kurindu setiap waktu.walaupun cahayamu kekadang kelam.
serimu tidak pernah berbalam
andai kau laksana bulan,aku pula laksana mentari
saling berkongsi cahaya,mengindahkan siang dan menyerikan malam
lihatlah~kau begitu indah dimataku~khairulnizam~

cinta,tidak pernah celik menilai manusia
sesiapa pun boleh merasai cinta
sesiapa pon layak jatuh cinta
kalau dah cinta,seburuk mana pun dia di mata insan lain,
dia tetap cantik di mata kita
itu lah kuasa cinta~Rudiana~



~wee~~



0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea