Thursday, March 17, 2011

smk Raja Perempuan Ipoh,,saya rindu:)

Posted by ct aini at 9:27 AM

lencana rps:)cantik???

~rindu~
saya tgk ada follower yang sya rindu sgt...
of coz the girls
rpsian(smk raja perempuan ipoh)


dah nama raja perempuan so boys not allowed:)
dah lama xjmpa..asenya da 5 taun kot
gila lama sgt

time form 5..antra malam last

kadet polis
rindu sgt nak kawat cam dulu2..great
~xde sape dapt tewaskan rps di persada marcapada~


ok..saya ganjil..sebab kaki sakit..
aktif terlampau sehingga sedih xdapat berkawad
akhirnya inilah kerja saya "kerusi simpanan"
~tetap gmbira~


ok dah masuk..ni je lelaki yang mcam ada...
ada lagi stok lain,,cuma xramai..hehe


also antara last day jgk
gila sgt time ini 
sedih coz nak pisah dah
takut sebab nak exam dah la..

the most yang saya rindu
my sweet n lovely m-13(cukup 13)
~mereka ini puteri~
miss u'oll sgt
babe::nak jmpa...nak jmpa...


~love~

3 comments:

sasa said...

nak jumpa !!wawawawa

Luqman Zakaria said...

tindu zaman sekaolah kan!!huhu

ct aini said...

sasa:windu2...huhuhu
arep::mest la..sgt nak jmpa..jom ke sekolah

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea