Saturday, January 21, 2012

saya nak jadi jutawan

Posted by ct aini at 5:49 AM
bukan duit real tapi saya JUTAWAN!!

sejuta ringgit money drop

saya seorang dari pemain laman maya
dah semestinya saya jutawan maya setiap minggu
let's get in sayang2
fun sangat even salah dapat info
tgk ni ek..
dunno kiraan nombor besar2 n now da tawu
penah x korang kira lebih dari juta???

tgk i dah
ciap ada lagi rujukan..
sa - puluh - ratus - ribu - puluh ribu - ratus ribu - juta - puluh juta - ratus juta -
 billion - trillion - quadrillion - quintillion - sextillion - septillion - octillon - nonillion - decillion -
undecillon - duodecillion - tredecillon - quattuordecillion - quindecillion - sexdecillion
- septendecillion - octodecillion - novemdecillion - vigintillion - unvigintillion - duovigintillion ..


ni yang buat teruja nak masuk ni

nak try my luck tuk masuk season 2 kalo ada
sesapa yang ada info tuk masuk contest ni bagitawu la
sebabnya saya nak satu juta tuh
give it to me
banyak nak beli ni
wish list cam susah nak capai
admin money drop tuh bagitawu ek nanti kalo ada audition:)


0 comments:

Post a Comment


 

chekgu wannabe Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea